Saturday, February 27, 2010

NAsYiD DaN PeRArAkKan MauLiDuR RaSuL

Sejarah hari ni..

Hari ni aku bgun pagi2 buta tok msuk perarakan maulidur rasul..Aku bgun pkol 5 n bersiap2..aku trun dr blik pkol 5.3o tok bergerak ke Pusat Islam..pnt xdpt dikate..ngan bju xbbsuh lg aduhai..

pastu aku berarak..pnye r kuat suare dorg ni kuarkan smapi nk tkluar dh ank tekak..yg si Syira ni ada dia g hala pembesar suara 2 kt juri..aku dok tergelak je..Syira2..dh siap sume aku pn blek..

aku tdo kjp tp ada forum mls aku nk g..jd aku tdo smpi ke ptg..skali dgr pnguguman yang nk wt ltihan tok ptndingan mlm ni..aku pn trun r kblik tv..berlatih2 sume aku pn siap2 tok mlm ni..

aku ngan smgtnya g la bersiap..aku utk barisan harmoni yg mggunakan wrna biru,tone tnggi guna wrna hjau n tone rndah gne bju ungu..perg mltop abs..hahahah

kteorg pnye lgu krohanian len mcm ckit sbb ada conductor yg buat cm koir.spe lg klu bkn kak Tatum..tabik hormat r sme dia...naek2 aku dh gmntar..mcm nk tcabut ltut ni ha..tp dsbbkan Alya dok backup aku je..jd bersmgt r..nyanyi r aku..tgk2 ada si erin ngan ayu dok mlmbai2 kt blkg,,kjadahnya aku pn xtaw..hahaha

skali abs..aku pn ddk r kt tmpt asl..pastu ada pguguman pmenang..perh berdebar jeng2..tok perarakan blok aku dpt no 3..ok r 2 smpai nk tkluar ank tekak kn..pastu koir xdapat tp aku gmbira sbb puas dpt nyanyi dpn org rami wlaupn takot bro,,hahhaah

k la smpai kt sni jela cter aku..tekak pn dh sakit..bye n salam..

0 comments: