Sunday, February 7, 2010

CinTa D' BatU 2

Sejarah hari ni..



aku arini xtaw nk tlis ape..tp dlm 2 hari ni internet xda..so aku xleh r bkk internet n tlis blog..pastu kje aku tdo je spnjg wktu..tp sblum tdo aku tgk r cter DARI MATA ARISA..best r cter ni..rumet aku yg promote suh tgk..


semalam aku g Batu 2..mkn2 ngan geng2 aku..tp sblum g mkn 2 aku g umah mak angkat rumet aku ngan kerol..best r dpt bjln sbb bru abs exam..mula2 g umah mak angkt rumet aku..nek kete viva,,si rumet aku ni xpenah bwk kete viva..jd mse nk start enjin bnyi mcm2..bengang aku..hahahhah..tp sume dpt dsettle kan sbb akak 2 dtg tgk kn..umah mak angkat farah jaoh la jgk..best bjln..

pastu kteowg pn blik g umah mak angkat kerol..Pakwe rumet aku ni..mse ni tingkap kete leh bkk lg..dpt r rse air cond jgk..kteowg pn smpai r ke umah mak angkat dia..bsembang2 kteowg pn smbhyg,,dh smbhyg kteowg pn blik..


c pakwe rumet aku ikot sbb takot lmbt g btu 2..tp sblum 2 kteowg g PCM sbb nk bli kasut Futsal..dh bli sume kteowg pn bgerak ke btu 2..mse ni kipas xleh bkk,ngan air cond pn xrase..aku bpluh mcm ape je ntah r..sume dlm 2 bpeluh..mse ni gak Ayu c gg Rongak ada skali..nseb bek dia xsabotaj kete 2..klu x..ciap dia..

kteowg pn smpai r kt btu 2..kteowg trun ngan dihujani peluh je..kalah org sakai..mkn2 best smbil ktwe2..ni first tyme dlm sem ni kteowg kuar g mkn..tp c Ada xikot..npe..aku pn xtaw..ikot dia r..Dia pn dh bsr..leh pkir bnda yg elok ngan yang xelok..ermmmmmmmmmmm~

aku pn blik r dlu sbb kete nk kne antr kol 10..bgegas r kteowg blik..antr kerol kt tngga pastu kteowg nek r ke blok..ltih gler2..pastu c gg rngak tepon bgtaw yg dia dh smpai..dia ajk aku skali g sne..bsembang..bersembang2 aku pn tdo..


sbnrnya..mse nk g ke batu 2 ada bnda yg blaku kt diri aku..bnda 2 mgajar aku tok lbih berhati2 dlm mcari kwn..kwn ngan org 2 bleh..tp jgn smpi terikot prangai dia..ape yg terjadi biala terjadi..xyah r cter kt cni..xbaik mgaibkan org kn22!!!


kla smapi kt sni jela cter aku ..bye n salam

0 comments: