Saturday, February 13, 2010

NApe Aku SkE sGt saKitKan Aty Org yG XberSaLah

Sejarah hari ini..
Kenapa????2 soalan yg bermain di minda dan aty aku..Allah beri aku mulut untuk bercakap bnda yang elok2..tp sbnrnya aku salah guna kurniaan-Nya..aku cakap ikot aty aku je..xpikir lngsung prasaan org lain..
Erm..Sbnrnya mak aku dh lme kte duduk kt tempat org jge mlut aku..sbb mak aku taw aku ni jenis mcm mne..tp hari ni aku dh lukakan sorg aty kwn aku yg xbersalah..aku xpenah merasakan kwn2 aku bersalah..tp diri aku ni slalu mmbuatkan org 2 rase bersalah..
Aku seorg yang yg ceria tp xbertempat..betul kte kwn aku yg bukan dlm geng2 aku..act as 19..umo je dh besar..tp fikiran cm bdk2..ntah aku pn xtaw mcm ne aku nk matured dgn umo cmni..aku xnk ubah sikap aku mcm dlu lg..aku nk jd org baik..tp...
xsemua kwn aku bleh trima ngan cara aku..aku slah melawk xkena tempat..salah org r SITI NORAIN ko nk melawk..dia bkn orgnya..
mgkin ni perasaan aku je kot..sbb bru smlm aku tego kwn aku..tp dh da yg terluka ngan aku lg..btol r kte org..cakap siang dengar2..ckp mlm pandang2..aku ni suke serbu tembok..
mgkin 2 hnya gurauan tp xsemua bleh trima kn..aku faham..mgkin ngan dia lps ni aku kurang tok bergurau..mntx maaf la semua..mgkin ni mse aku tok berubah mjadi seorg yg lbih dewasa..
mgkin ngan cara ni dorg lbih selesa kn..aku pn xtaw..klu aku berubah..adik aku kt smenanjung msti plik kn
Adik..Akak mintak maaf..klu akak ada ko msti akak leh cter sume ni kt ko..akak syg ko..walaupun akak xpenah tnjuk yg akak syg kt ko..tp bler akak kt cni..akak ada kwn2 yg perangai dia mcm ko..bleh wt lwk ngan dia..ktwe terbahak mcm kte kt umah..2 kurang ckit akak rndu kt ko..tp mgkin lps ni..rndu akak pd ko mkin btambah..sbb dorg xleh trima cara akak la dik..akak dh xda upaya nk ngis lg..klu akak ngis kt ko msti ko marah akak kn..xpe lps ni akak nk jd insan yh kuat..xda melelehkan air mata lg..Akak rndu ko dik..SITI RAKHINAH yang mjadi ingatan akak setiap hari..
Aku cbe faham keadaan org lain sbb aku xnk pkir lngsg ape yg nk jd ngan aku..tp xpenah pn org rase ape yg aku rse..xpenah pn nk pham ngan keadaan aku..aku xkesah sgt..sbb aku slalu ngutuk org..bler org ngutuk aku..aku jd lali dh..sbb aku xnk pkir psl cter dlu2..bia la dia mjadi sejarah aty aku je..
Ya allah lepas ni berikan aku pedoman tok aku trus slalu beringat..xsemua org bleh trima cara kte..dan aku bersyukur semua yg telah diberi kepada aku..keadaan aku..fizikal aku..akal aku..aku bleh triam..aku bersyukur sgt..ALHAMDULILAH..
aku juga bersyukur aku dikurniakan mlut yg bising..aku leh tolong kwn2 aku..erm..tp?????
Kla aku pn dh xnk emosi lg..pnt dh aku..kwn2 aku pn dh besar..mls lh aku nk tegur..pndai2 la sndiri bwk diri.. k bye n Salam

0 comments: