Thursday, February 4, 2010

Aku DiTakdirkan BeGiNi

Sejarah hari ni...



Hari ni aku g klas cm bese..klu korg perasaan stiap kali aku post blog ari jumaat msti aku kte aku melenggang..tp ari ni dalam sejarah aku bwk beg..ni sume pasl Miss M aku r..spe lg klu bukan Ada..merangkap bintang peliharaan Pinkemo....Sowiii!!dia suh bwk mkanan iaitu biskut kering kt dia..lapo sgt r 2..smpai biskut kering sndiri pn dh abs ditelan..hahahahha
penjual biskut kering jenama ntah la....



Ari ni aku da kelas PRT2008..Pagi2 dh ada kuiz..rumet aku lak asyk g tandas,sakit perut je..dia pn sme biskut kering dh abs..aku skrg pembekal biskut kering jenama Julie's..hahhahaha..



Mase En John bg rehat..kteowg terpakse g library nk search pasl jbtan agama islam..



pasti blik..aku bli mknn kt fudcot..ni kli ptme jgk dlm sejarah rumet aku g mkn kt blik Ayu..ala c ronggak r..dh r blik bsuk..tp 2 la port aku lepak sbnrnya..walupun jaoh tetap aku tempuhi..



pastu aku blik r ke bilik yang dicintai..on9..pastu bce paper..pastu aku nk tdo jp g..sbb mlm ni aku ada futsal..nk simpan tenaga..jp g pkul 6 internet pn dh xda..aku ttuo jela laptop aku lps ni



k la smpai kt cni jela cter aku..k bye





`HiDup IbaRat RoDa..SeKeJaP kIta D'aTAs..SekeJap KiTe D'bAWah`

0 comments: