Sunday, February 21, 2010

AdOi Aku Dh LetEyy!!!

Sejarah Hari ni..





sebelum aku cerita arini pnye story aku nk cter smlm pnyer cter..smlm aku bru blik dr umah akak angkat aku pkul 10 aku btolak dr umah dia..sblum blek UPM ni dia blanja mkn kt kdai jiran umah dia..aku order mee goreng sedap r makcik Mukah 2 buat..walaupun mlut dia bsing tp syok bsembang ngan dia..kt jepak makcik 2 la yg pling kepoh..ish2..



aku pn blik r ke UPM..blik je rumet aku g dating kt Similajau..aku pn kemas brg tok bg kt pakwe nye Fira..dh siap bg aku g blik dorg..sbb dorg ni mgada suh aku dtg..bbual jp pastu aku blek kbilik..lap meja sbb mse aku tggl kn blik ni aku xsmpt nk lap..pastu aku tdo la..tdo jp rumet aku blek..bbual ngan dia pstu tdo..mln 2 gak aku g mesyuarat blok..sbb buat mesyuarat ni tok wt cheers ngan dak2 blok..nseb bek dia buat klu x,,aku xtaw nk wt step ape..



hari ni aku bgn kol 4.45 tok g stadium..arini ada sukan uniputra..aku xmsuk pape pn tp aku nk g tgk..plwnn mula ngan 1500..aku pn tgk r..best r gak..smpai ke petang sukan 2..dpt mkn free lak 2..rumet aku msuk,,nurul ngan Ayu..ayu lari smpai tkluar biji mata..hahhah..sori..



kteowg mnang tok cheers..tp tmpat ke2 r..best glerb r...xsia2 kteowg tggu smpai kee mlm tok berlatih..

k bye and salam

BloK J-JeLitA JeJaK JUaRa

0 comments: