Wednesday, February 24, 2010

BeStNya AriNiE

Sejarah hari ni...



ari ni aku g klas cm bese r..ada klas komunikasi..klas ni 1 jam je..relax r ckit..tp bleka ku jnji ngan c rongak tok amik jadual exam sem 2 ni..dia ada hal aku pn ada hal..kelam kabut sume..aku pn gbra r..ye r jp g nk kne g print lak aku pnye kje knegaraan adoi..byk kje aku arini..tp xpe aku best sbb byk kje..aku xske dok diam2..pning pale otak aku..



siap sume print aku g r fudcot ngan ada ngan fira..tp sblum g fudcot 2 aku g library ngan dorag cr pasal Lintah..tp xjmpe..kteowg pn g r fudcot..aku ngan fira bli nasi lemak..Si miss M 2 bli nsi ayam..knyg ke..

aku pn blek r kbilik..rumet aku xda dia g blik ayu..sbb knci dia xbwk pstu dia ada pjumpaan,,aku on9 pastu buat bio pastu aku tdo..

bgun je rumet aku dh blek..aku pn bgun n trus siap kn kje bio..pastu td mlm ada pjumpaan dgn Bobby sume pasl Komunikasi..

pas blek sume aku siap kn lg bio..

k la smapi kt sni je cter aku..bye n salam

0 comments: