Thursday, February 4, 2010

Jika Kau BerciNta Lagi



Sejarah hari ni




hahahhaha..2 je aku nk kate sbb aku pn xtw npe aku pilih tajuk ni..xpe r jnji aku ada tjuk..


harini paling bermakna dalam hidup sbb buat mggu ni..sbb aku bru je abs exam bio dan chemistry organik..ceh ckp omputeh...




aku g klas cam bese r ari ni..aku ada klas knegaraan klu xada klas 2 td mmang gmpak abs r sbb aku xda klas bio ngan amali bio..tp kteowg ada exam..abs klas knegaraan aku pn g r mkn..ada ke dorg suh tggu smapi pkul 4..gler!!..aku ni dh r prut tong nk mkn je kje aku..hahhahaha




aku pn mkn r..tp fira ngan asiah xmkn.."cek oi diet ke"..ckupla diet..Kaen dh ske cm 2..hahahhahah..aku mkn dgn selera r..tp pling bselera aku tgk rumet aku ngan ayu r..Rumet aku mkn mcm xpnh mkn setahun..ala almaklumla tgh gumbira mkn pn bselera jela..ayu pn berselera ni bkn sbb gmbira tp sbb gg dia xsbr nk mgunyah..aty2 Ayu tercabut gg kang..




dh mkn sume aku pn bergerak r ke pusat pelajar..aku stdy r ckit psl kimia ngan haiwan peliharaan Pinkemo..spe lg klu bkn Ada..hahhaha..blajar je tgk jam dah pkul 11.00pg kteowg pn bergerak r ke DSB..berdebar r jntg..kteowg nek ats pastu dduk kt kerusi..exam pn bermula




dah abs je jwb exam aku pn trun g library..dduk jp pastu g smbhyang..smbil 2 aku dok bce r Bio sbb jp lg aku ada exam lg..ish2..dh solat g nek atas tok jwb..ceh konfident je..aku org yang kdua last kluar..yang last sekali kuar c gg congget..first kluar spe lg klu bkn c pp pau..bab balik no 1..hahahah..




aku pn blik r dalm bilik..pastu kteowg ada rancngan nk g btu 2..best r,,npe aku tlis skli sbb mulai esk internet dh xda..masalah2..




k la kte jmpe ari isnin jela..k bye n salam

0 comments: