Tuesday, February 2, 2010

Fuyo0o0

Sejarah hari ni..


hari ni xbyk pristiwa yang berlaku..sume cm bese..aku bgun pagi..gosok gg n bsiap tok g ke klas..
hari ni gak aku g bli air gedegang..msti ada yg xpcye yg air 2 boleh dbeli ngan hanya berbekalkan duit 50sen..ni idea jahat c gg senget r 2..tp sbb dia gak r korg dpat mnum air yang xpayah pkai byk duit..kteowg mnum dgn gmbiranya..mcm mne aku taw dorg gmbira..sbb smbil dorg mnum tserlah gg2 dorg yang xbpe nk cntik 2..mntak maaf congget..hahhaahahah


aku bergerak r ke klas..blajar dgn pnuh ksungguhan sbb nk exam..pastu kteowg pn blik r..aku blik mkn pastu tdo..bgun aku pn g klas amali..hari ni ada amli kmia tp TUTORIAL je pn..rlax r..padahal gbra tahap cipan dh aku rse..hahhahahaah...


aku pn buatla tuto 2..best r jgk..leh bkangsi maklumat ngan dorg ni..


esk gak aku da exam tok EPT ngan TKP..jd aku xleh on9 lme2..k r sbb xda cter aku pn dh nk publish..k la smpai dsini jela cter aku..byeeee..salam



SELAMAT MENJAWAB PEPERIKSAAN!!!

0 comments: