Friday, January 22, 2010

XdA KaReN DaN FutSaL

Sejarah hari ini...
Sori r korang sume..smlm aku xtls blog..msti korg bsungguh2 nak bce kan..nk taw npe aku xtls blog smlm..mse aku nk bkk je blog ttbe karen xda..peh panas gler aty aku..mcm dtusuk smbilu..dh r laptop xsmpat nk ttup..AYAM GORENG TOL..lg 1 mse dorg wt pguguman ttbe letrik xda..taw pn nk brnti bckp..pning pale aku dgr..hehe
Pape pn smlm aku cndle light dnner ngan roti yg aku bli kt akak snior yg jual..walaupun mkn ngan rumet..xpe aku dh rse mkn dlm gelap...hahahhahahaha..Pastu ada karen blik..yahoooo!!!!!
Ok Berbalik pada cter arini..mlm ni aku ada FUTSAL..adoi..bdebar lak jntg aku nk g sepak bola ni..aku ni sepak bkn nya nk reti sgt..aku tkot je tsepak org kang..hahahahhaha..tp mcmne pn aku kne g gak koko futsal ni..bler mse lg nk ilangkan tension kn2!!!
kla smpai dsini sjelah cter aku..arap sume phm isi aty aku ni..hahahhahahaah

0 comments: