Friday, January 22, 2010

HaRi Yg MeNyakitkan!!!!

Sejarah Hari ini..

Dari semalam aku dok sakit je..dr sakit perut smpai sakit bdn ngan sakit aty..
Sakit badan coz aku g men futsal semalam..semalam aku blari nk dptkan sbiji bola..tp best r dpt release kan tnsion yg bserabut dlm pale otak ni..abs je men aku pn blik r..mse dlm pjlanan blik 2..c kerol kjar rumet aku..ai tgh mlm pn smpat lg bdating 2..ish2..mse 2 gak..c kerol bg nota "abg Macho" kt Ayu..ayu pnggil nme dia xtoleh tp pnggil je nme gelaran dia..pndg trus..Trus kcoh..hahhahahaha kcoh..hahahhahahaha..2la Ayu Gtl bbnor..
Sakit aty..npe..sbb ada org wt kwn aku mngis..spe org tu?biala rhsia..dia g mrh kwn aku yg dh berkapel 2 dpn org ramai..mlu r dia..bdk 2 pn kjadah ntah mrh..sewel ke..sakit tol aty aku..kwn aku ada mruah r..ske2 aty dia je nk mrh xpkir prasaan org lain..ish2..xpe kpd kwn aku yg kne 2..aku bharap ko bsabar..jgn mnagis kerana lelaki..pntg aku..pertahankan hak asasi wnita...
Sakit perut..Aku pn xtaw npe asyk dok skit prut je..mgkin slah mkan kot..smpai aku xsng dduk je..asyk2 g jamban..hahahahhaha
Tp walaupun aku dok sakit je mggu ni..tp ada bnda yg klakar tok ari ni..Si Ayu nk tjatoh tp leh lak tpegang tgn si skandal rumet aku..xleh blah gler..klakar abs..adoi mcm2 la dorg ni..
K la smpai dsini sjelah cter aku..arap kte bjmpe lg di lain hari..hahahahaha...

0 comments: