Thursday, January 14, 2010

Caca Marba!!!!!!

Sejarah hari ini....

Macam yg blaku hari ni..tp apa yg blaku bialah berlalu..mls aku nk amik taw..aku sndiri pn xterjage..bek uruskan diri sndiri..kn2!!!!


Aku mcm bese r still relax ngan fun spnjg wktu..hahaha..g klas cm bese r..tp ari ni mmg aku btol2 relax sbb aku xbwk pn beg cngkerang aku..mls sbb arini pnye klas xyah blaja cume wt kje kursus je...2 yg best..

Abis je klas aku g fudcot..bli mknn..pastu g blik Ayu..sje nk wt gsip thangat kt psaran..bese r wrtwan xbrtauliah..hehe..

Malam ni lak ada Koko Futsal..adoyai..cm aku rse dlu nk g koko mls sume ada..ntah la xtaw npe kn2!!!...pape pn...Ape yg tjadi pd aku sminggu ni ada hikmahnye..sme2lah kte mghayati stiap ape yg tjadi..peh ayat kalah pmidato..

K la smpai d'sni ajelah kisah khidupan caca marba aku ari ni..bye..


Syukuri lah segala yg tlah d'beri!!!!!

0 comments: