Friday, January 29, 2010

PeNat iTu LetiH BrO!!!

Sejarah hari ni..



Hari ni aku mcm bese r g klas ngan melenggang xbwk beg kesayangan aku..sbb arini pnye klas axda exam..tp pg td ada kuiz kjp..kumpul r ramai2..knon r nk mgeratkan silaturahim..tp pe ntah..ada yang nk blik awl la,ape la..mcm2..pning aku dbuatnya..


Tp ptg ni aku,ada ngan ayu jnji nk kuar tok bli barang2 kt Farley nek bas UPM..Rase xcited gler sbb blnjs nek bas UPM..klu g amali 2 nek bas gak tp xrase cm ni..ntah mgkin tringin nk kuar dr UPM pakai bas kott..


Dah bli sume barang tggu la bas 2 kt terminal..nmpak je bas lalu trus blari..aku dgn brang yang byk blari cm org sakai..hahahahha..Pakcik bas smpai ktwe tgk aku..hahahahah..biar r..ni psal c Ronggak 2 r..mcm bas 2 nk lari..aku pn dh msuk jin gabra lari mcm pe..ish2

Mase ni gak aku dh bli tket tok kapal terbang..bese r dok kt luar negara..(ceh padahal dok Bintulu jerk)..hahahahahah...aku bli kt Kak Yati..sume skli Rm202..ok la 2..dr Miri Ke Jb..Pastu dr Senai-Kch-Btu..xsabo lak nk blik..hehehe..

Aku blik on9 jp..pastu dgr lagu smbil lipat bju..ttbe nset bnyi..aku ingtkan kak yati upenye..ish2..Fadhil..ish2..tkjut gak..ala relax r dia nk bgtaw yang Futsal ditunda..hahahaha..klakar pn da..

pastu tggu la rumet aku blik dr dating ngan bakal pkwe dia..mgkin dia kne lamar esk kot..Kt tg btu lak 2..xleh blah..bek wt kt Tumbina..Kenangan Rumet aku ngan skandal dia kne r dlupakan dr esk..sdih lak aku..


Dh r xnk aku sdih2..sbb esk aku da plawanan Bola jaring nnty bnjir lak gelanggang..heheheh


K la smpai dsini jela cter aku..Selamat Tinggal Kenangan..buang jaoh2

0 comments: