Thursday, January 14, 2010

SKanDal GrOup PinKemo TerBsar D'MalAysia


Aku nk bercerita tntg group yg senget yang ada
kt UPM kampus Bintulu..
Klu nk cter mcm mne dk2 ni jmpe..pnjg r cter dia..tp apa yang aku ingat..yang menemukan diowg ni sume adalh mjlis perpisahan Syarifah dk Sabah yg dpt tawaran ke Mesir dalam Medic..so i miss u Syarifah..


Berbalik kepada agenda utama aku hari ni ialah tok mnerangkan skandal2 dorg yg ada kt UPM Sarawak nie..mntg2 jauh ngan family..gtal tahap ape pn xtaw la..hahahahah..sori beb..


First adalah skandal Rumet aku iaitu Farah..mula2 jmpe skandal dia mse g tmbina(zoo r)..dorg stu group..pstu men tukar2 no la plak..Sweet r 2..hahahah


Second..Ayu c gg RONGAK..dia ni rmai pminat knon r mke dia cm Heliza,tp aku tgk xpn..sori..haha..dia ni myankandal kan diri dia dgn anak n0velis yg xtkenal..spe adalah!!..pastu dia dskandal kan dgn dak kos DPT..kwn seangkatan geng2 dia gak..spe sbnrnya skandal dia..dia jela yg taw..


Pastu si Nurul@KLCC sbb ape klcc,sbb dia ni tnggi cm pkok klape..dia dpt skandal ngan kerabat draja 2..spe?? aku xleh r bgtaw..tp ape yg aku taw dia kne skandal ngan kteowg sbb dia dok men air kt ladang..ingt romantik ke???..tp pape pn c tnggi lmpai ni dh bpnye..spe laki yg btuah 2..FAIZAL la!!!!


Fira..skandal ngan dk pling cmey dlm coz kteowg..geng2 dia pn xtaw cmne dia leh tskandal ngan dk 2..tp cter 2 hilang ttbe sbb dia pn dh berpunye..spe ala yg slalu bngla jual..hehe


Teha..dk yg pnye pp sperti pau ni mcm2 skandal dia..smpai geng dia pn xtaw spe..yg psti dia setia pd pkwe dia yg stu iaitu aku pn xtaw nme..tgk btpe ramai nye kwn dia..hahahah


Asiah..dk yg pling sopan dlm group ni..dlu kjp jela skandal dia ngan dk kos kteowg..tp dsbbkan dia ltk skandal dia dlm peti sjuk..jd skandal 2 jd sjuk..
Ada..haiwan pliharaan kteowg,,dia dh skandal ngan dak coz len mse dorg g camping kt tempat 2..mse 2 la dia jmpe laki 2..hehe..tp dia dh ada pkwe yang ada jnggut sjemput..hahahah


lastly..erin dia bese r skandal ngan dk kos dia r..yg ni aku akn slidik spe laki 2..tp yg taw dia bmla ngan uruf f la..hehe


Msti korang nk taw aku skandal ngan spe..yg 2 biala rhsia aty aku je..hahahha..lgpn aku wrtwan tok kwn2 aku je..hehehe..bye..
Pape pn aku doakan korg aku bhgia..


SeLaMat BeRbaHgia!!!!!



0 comments: