Friday, January 15, 2010

ROomAte Aku FaRaH




Sejarah hari ni..




Salam..ceh baik..Kali ni aku nk cter kt korg psl rumet aku..hahhahhaah,,suspen..




Dulu aku ada rumet yg aslnya jgk dr Kedah..nme dia Siti Aisyah bt Md Isa..kteowg bsama2 spanjg mggu Perkasa Putra..tp Lepas je minggu 2 aku dganti oleh rumet yg bru iaitu


Nor Farahhana bt Mohd sukor..


Seorang periang dlm stiap yg dilakukan mcm aku jgk la..wlaupun dia dtakdirkan tok lhir xsperti yg org lain sangkakan,,iaitu suara ala2 Ella..tp aku bsyukur dpt rumet cm dia..sbb dia phm aku..dan aku paham dia..mgkin takdir dia dpt rumet yg byk mlut cm aku..hahhahah




Setiap dugaan kteowg alami bsama..Suka duka..Pahit manis kteowg yg harungi..kteowg akan sntiasa mmberi skongn klu aku ke dia ke ada mslah..stiap pg aku la yg kjut kan dia..klu x..xbgun r dia 2..asyk dok mmpi skandal dia je cmne nk bgun..hahhahahahha




Xpela smpai dsini jela aku mnulis psl rumet aku yg myekandalkan diri dia mse g Tumbina..Pape pn kenangan ngan dia dan ex rumet aku xkn aku lupekan smpai bler2...




KeNangaN TeRinDah



0 comments: