Sunday, January 31, 2010

TrAgEdi 3o JaNuaRy 201o

Sejarah Hari tu...



Aku nk mulakan kisah aku g ladang pada hari sabtu ari 2..sori aku dh lme xtlis blog..sbb aku pnye u ni ada prob internet..Aku bgun pg mcm bese..bgon je rumet aku tnye dh siap ke buku log..aku bru tringat yang buku log 2 kne antar ari ni..nseb aku dh mndi..tp kjadian yg plik blaku..aku pnye bku log ada pada Feyra..gbra aku ape lagi..(mesti Ada antar jin dia kt aku)..aku pn bsiap r dgn relax nye,,,hhohohohohohohoho..


aku trun dpn klinik tgk dorg xda g..grenti dorg pn xciap lagi..hahahhaahah,,,aku pn nek r,,dh agak mmg xciap lg pn..aku pn join sklli r buat..dh ciap sume aku g la ladang bramai2..best 2..


abs je mnanam kteorg pn bsuh la cngkol..ni yg best aku nk bercerita,,


Tragedi 30 januari:


Faiz:dia orang yang ptme skali jtoh...hahahhahaah..xpadan ngan kurus..jatoh..amik ko..ske sgt myakat aku kn..tp mse dia jtoh aku xtgk..rugi gler..dorg r cter kt aku..ai laki jtoh plik bbenor r..hahahhahaha..sbb aku xnmpak dia jtoh aku xleh r cter byk2...
Ainzah..ksian dia jtoh terlentang trus..mcm anak patung yang jatuh,,adoi sakit 2..dia kte bgegar pale dia,,yang si faiz mmekak je mse dia jtoh,suh tlg r kjadah ntah..tp nsib bek ada si MTM 2..bek gak ek dia ni..wekkkk..pastu teha lak tolong..


Rumet aku:Sbnrnya rumet aku ni mgsa keadaan pnca dia dr sorng budak comel 2..hahahaha..ada ke patot budak comel 2 jatoh pastu tertarik dia,,tertarik je xpe..tp smpai tselak bju dia,,merauang r dia pe lg..hahahahahah..klakar..mslahnya dorg ingt rumet aku yg jtoh pdhl bdk comel 2 jtoh dlu..klakar2..nseb bek rumet aku 2 xada pape..klu x..ish2

Budak comel Upm:nak taw spe sbnrnya dia ni..sbnrnya aku la..hahahaha..aku r pnce rumet aku jtoh..sbnrnya aku nk ngelak dr air si sedut 2 percikkan tp sbb tanah licin aku jtoh r..pstu konon nk slmatkan diri aku pn jtoh ttarik bju rumet aku...xyah r cter pnjg2 pasal aku..bengang lak..hahhahaah..

tp mmg pnce aku jtoh c faiz r pnye psl..hahhahaahah tp mmg dh dtakdirkan aku jtoh ari 2..



Kepada yg aku xtlis nme 2..khususnya c gg rongak..ko jgn nk gelak2..ingt ko pn ada sejarah silam gak..hahahahhahaahah...


Pastu mlm aku ada futsal..ptotnya ptg 2 aku da msuk bla jring,,tp aku dpencenkan serta merta..mlm 2 aku jd penjaga gol..pergh kak aini bg bola naga kt aku..pedih betis aku,,hahahahah...ganas gler r dia 2..tp pape pn kteowg pnye group klah,,


kla smapi kt sni jela cter aku..nnty kte smbung lagi..bye2..

0 comments: