Friday, January 15, 2010

PeNat GLer LaDanG KaLi Ke2!!!!!!

OrAng2 SakAi UpMKb..Ronggak,Rumet,C Congget,Dan yg bertinted Aree_in

Sejarah hari ni...


Walaupun hari ni hari sbtu aku terpaksa gak bgun awl..sbbnya hari ni mrupakan hari yg pnting bg UpM Sarawak coz mse ni kteowg kne wt ladang...adoiii




Perit rse aty aku nk mninggalkan ktil yg bwrna coklat ni..hehe..Ok la cter kte kt Ladang jela..kteowg bgerak dr blik g ladang kol 7.30 tok dgr taklimat..mse aku trun aku tgk ramai yg bsemangat tok bkebun..tp si Nurul ngan Fira xtrun2 lg..Dlm 10 min diowg pn smpai..




Kteowg jln r..tp si Asiah,fara.ngan Ada jln dlu..almaklum r smgt nk bcucuk tanam..smpi je kteowg kt tmpt phimpunan aku dgr cter yg Ada jtoh..aku tkjut cm nk jtuh je jntg ni..hahhahah..2la Ada jln tgk bwh jgn asyk sronok je..aty2..hahhaha



Kteowg pn dgr r cramah..pning pale aku dgr..dh siap sume kteowg ke ladang yg telah d ttpkan..smapi kt sne aku dgr ladang kne bg 2..tp sblum 2 kteowg pn kne decide spe jd ktua..Naufal jd ktua, pnolong aku xingat..tp yg pasti s/u sulit kteowg adalah teha c pp pau..




kteowg pn decide r g ladang yg ke2..aku tgk becak gler sbb tanah 2 dh berair..kteowg kne r wt longkang..blom pape lg s teha dh tenggelam..si Hero yg xbpe macho r tlg iaitu ayim..




dh siap sume kteowg pn bersih kan diri sbb byk sgt lumpur..smbil dok maen lmpur 2 pn kteowg dok bgambar..cewah..dh bersihkan diri kteowg pn brehat tok tggu nsi smpi..mmg pnt gler r sakit belakang aku dbuatnya..




k la cter aku pn dh smpi pnghabisan..pape pn dk2 DKHP sem 02 mmg best abs r arini..






HiDup PeRtaNian UNtok DKHP SeMo2

0 comments: