Sunday, December 5, 2010

Perjalanan Yg MemeNatkan

sejarah hari ni..

semalam aku g amek adek aku kt kolej komuniti tangkak(yg nk ke melaka 2)..hari yg memenatkan bg aku,,xthan doe..sakit bdn2 aku,,smlm gak rncg nk nek gnung ledang tp disebabkan cuaca xelok,,xleh r naik..blek je smpai umah aku tros tdo..ish2 ape ni nk jd ain oii..jge2 dh kol 10..erm aku tros jela tdo..

ni r juadah kteowg di tengah jln..jimat duet!! nasi lemak ikan bilis ngan ikan tamban goreng,,huhuh

ni r adek aku yg tsyg..kt umah dia ni,,bersih,,habuk pn xda..haha..mnipu lbey..

kepoyoran adek aku tserlah..haha


nk tgk transformasi aku..wawawa,,jeng2


klakar gler..gemok..hahaaha..mke kekenyangan.,,

kla smapi sini je cter pjlnn aku,,pnat2..

p/s buat adek..len kli blek johor xyah r suh abah amek,,ko naik bas dh r..kteowg amik kt larkin ea..haha

0 comments: