Thursday, December 23, 2010

MaKaN2,,PanCiT2

sejarah hari nie,,

smlm mmpi ape ntah abg aku nie blnja kteowg mkn,,dia kol kteowang pukul 12tgh smata2 bgtaw xyah msk mlm,,dia nk ajak kuar,,adik aku excited gler sbb dia tringin sgt nk mkn KETAM,,

so mlm 2 kteowg kluar..btolak dr umah pkul 8lbey,,untuk ke RESTORAN PASIR PUTEH,,dlm pjlnn nk g sne,,tjd pristiwa yg agak klakar,,abg aku bwk keta kancil ala2 drift ttbe msuk simpang,,aku rse cm diri ni ngah dlm kelab dngdut lak,,keta bgoyang2,,aku tnye abg

abg,npe ngan keta
abg jwb,,ntah(smbil tgk seatmirror),,adoyai tayar gelong r tkluar..
ayah says:brenti tepi

bernti je tgk tayar pancit,,hahahhaa,,ayah ngan abang pn jd makenik,,dh siap pasang tayar bru bru gerak,, dan makan

muka org kelaparan + kepenatan(baiki kereta) =4kali tmbah nasi,,

abg ckp:abah cmne keta 2
smbil lap2 pingggan (xda kje tol abah nie): esk abah bwk g jmpe ah chong r tnye..
bncang org laki mmg cmni,,haha

uish2 mkn byknye,,haha,,ni r juadah kteowg,,

dan mkn lg..



k smpai sini je cter aku,,bye salam

0 comments: