Sunday, November 28, 2010

Aku dh kt Umah BerseNdirian

sejarah hari ni,,

aku smpai johor pkol 11 mlm hari ahad 20/11/2010..aku tpksa smapi lewat sbb johor mgalami jerebu yg amat terok tyme aku blek ari 2..aku trun2 ingt mata aku yg kabur upenye,kabus gler bpk tebal,,ptot r kapal terbang xleh nk trun,,erm tpksa smapi umah kol 12..ish2

aku smpai umah tgk snyi je umah,adek aku xda,,abg aku g dinner,,ayooo!!!aku pn ptme kali tdo ngan mak aku,,xda kje dh..ish dh beso pn cm 2..esk bgn pn sme..pstu adek aku kol kte jmaat dia blek,,yahooo..bestnye,,aku ske ada kwn la aku nk bgdo kt umah,,heheh..
ari jmaat,aku tggu dia kt larkin..aku tgk prubahan yg mdadak t dia,.dlu betis dia bpk pnye beso skrg gler r kurus,,mmg seyes r dia kurus,,xyah pkai losyen mustajab r,,msti dia penat 2,,cian adek aku,,

pastu arini antr dia blek,sdey siot tggl kan dia..blek je snyi umah..ish2..xpe jmaat ni dia blek plak,,aku ada kwn dh..

k la smpai sini jela cter aku..bye.,,.salam

0 comments: