Friday, April 16, 2010

KenApA ko OvEr PrAsan SGt hA!!!!!

Sejarah hari semalam


Di tepi tangga BloK E


Eh ain
ko ske aku kn?
dari mata aku dh taw ko ske aku
xkan sikit pn xda prasaan ko kt aku..


Ni la bait2 kata yang mmbuat aku susah nk tdo smlm
bkn aku ske tp aku myampah gler
ngan mamat yang terlebih prasaan ni ha.



eh tolong r,ko ingt aku ni nk sgt ke kt ko 2 ha
xda sekelumit lngsung prasaan aku tok ko r..
xyah r prasan sgt bro
ko ingt aku ni ape yg bleh ske org sembarangan je
wei bro,aku ada prasaan r
aku tersentak gler bler mamat 2 ckp cm 2
nmpk cm aku ni gedik sgt r..

eh salah ke aku tgo sbgai kwn
salah aku ke myampok sbb nk mriah kan suasana
tp mamat yang prasan ni terover sgt prasan ha
kwn tgo kwn biasa r
tp ko 2 pkir sgt yg aku nk mggatal ngan ko!
ish tolong222222
buang r prasaan ko 2.
aku xnk pn kt ko..


bkn aku nk ckp pasal ciptaan Allah
sape la aku nk mmpertikaikannya
tp aku rse ko patot crmin kan diri ko 2 dlu
sblum aku suh ko crminkan diri ko
nnty malu lak



tp mamat ni dh mlu kan aku
mmg aku mlu sgt
aku xterhegeh2 r nk kt ko..
tolong la
ha kan dh byk kali aku mntak tolong

bnda ni wt aku xleh tdo smlm
aku xtaw npe
mgkin sbb aku xpnh org laki ckp cmni
mcm nk jatuh jntg aku ni ha..


nsib r yg dgr 2 kwn2 aku
klu org lain
mmg aku rse cm nk myorok dlam bilik je
xnk kuar2 dh


dh r mls aku nk cter pasal mamat yg terperasan lbey ni
xyah r desperate sgt klu nk cr awek pn
salah org r mamat ni ckp
walaupun mamat ni xbce
tp even dia bce pn
peduli aku!!!



TOLONG R JGN PRASAN SGT R MAMAT OII



Ko ingt aku nk sgt ke kt ko
xhingin pn aku r

0 comments: