Wednesday, April 21, 2010

Hari Last Ku BerSaMA Mu..

Sejarah hari ni..

hari ni aku nk cter pnjg2 pasal khidupan aku sepanjang 2 sem ni kt UPM..npe aku xcter esk..sbb aku esk dh xda kt upm..aku dh kuar and aku xleh on9 dh..aku pn dlm proses mgemas barang ngan rumet aku..pnt gak la..tp bju sume dh settle,dh msuk dalam beg pn..tggl nk tarik kuar tok ltak kt dlm stor je tnggl..

arini gak sorg kwn aku..s pp pau dh kuar dri UpM..bestnye dpt balik..tp aku sdey sbb kwn aku dh kuar..cmne la aku nk lalui ni esk..aku xtaw la..tabahkan jela aty yg cmel ni..aku pluk2 teha cm trsentuh lak..antar dia kt daratan blok C ngan bwk kek lapis yg aku beli..mcm ada kt blok c 2..amik gmbr ntah ape2 r..aku akan merindui mu TEHA

aku nk cter r pngalaman sem 2 ni kt UPM..sbnrnya blog ni bru je aku wt sem ni and fb juga first tyme aku wt kt cni..klu kt sek dlu aku bkn main mls lagi nk on92 ni..almklumla aku kn bknnya da laptop..dh ada lptot ngan wifi ape lagi on9 jela..

mcm2 pristiwa yg berlaku spnjg aku mjdai pelajar DKHP sem 2 kt sni..ada yg manis ada yg pahit..mcm2 berlaku dari aku xknl org 2 smapi la ku knl..dari aku umo 18 hingga umo aku dh jejak 19..pilu lak aty aku tok tnggl sume dlam mse cty ni..

aku jgk nk cter psl aku yg mjadi mahasisiwi DKHP..aku dh blaja cmne nk bedah tikus,sume la..aku gak blaja cmne nk wt bussiness..wlaupun bkn realiti aku dpt bkk syarikat tp aku rse inilah pgalaman yg berharga yg org kt luar mgkin xdpt rse..tdo lmbt2 ngan kwn2 buat rancangan perniagaan,,smpai yg ada cm nk kne histeria mcm org gila pn ada..spe org 2 biarla mjadi rhsia dlam bilik F206 jela..tp ini lah pgalaman yag aku dpat..tdo selambat2nya selama sminggu sbb nk wt bnda alah 2..pgalaman yg amat berharga..aku jgk dpt tau yg kt bintulu ni ada pjabat agama..kteowg g wt temuramah..best r dpt kuar ngan kwn2 yg bkn geng ngan kteowg,,mcm2 yg aku lalui semasa kt upm ni selama aku jdi pelajar mahasiswi kos DKHP..best sgt2

aku syang kn kwn2 aku sbb dorg aku rse cm adik aku yg ada kt umah..ilang la gak rse rndu kt dia slame aku kt cni..dgn gelak kwn2 aku yg xbpe nk betol 2..lg2 si rongak,ktawe cm pntiank..pastu rumet aku yg slalu mjadi tempat aku ngumpat ngan dia stiap kli balik dr bilik dorg..best sgt2..pngalamn yg xdapat dilupakan r spnjg aku kt sni..walaupun kadang2 ada sengketa tapi aku tetap gmbira bersama group yg selalu di hormati oleh group lain kt dalam kos kte..bgus r..aku hppy sgt dpt group ngan kteowg..smge persahabtan kte akan berkekalan smpai semester 6..klu kte dpt berkekalan mmg aku akan sdey r bler tnggl kan korg,,aku akan ingt korg smpai akumblik dr cty sem ni..

arini gak aku dpt bju blok..tp aku xbwk balik..cntek wei bju 2,,aku ske sgt..

smge aku akan mjadi pelajar yg baik tok sem2 akan datang tp tok brubah mjadi yg lbey dwasa mgkin mgambil mase yg lbih lame ckit kot..sbb dari dlu aku mmg cmni,,

k la smpai kt cni jela cter aku..mgkn kte akan jmpe sem dpn..ngan cter baru lak k..

k bye n salam

selamat tinggal KESAH ALAMMAYA

P/s:kepada group pinkemo..aku harap korg dapatla jge diri korg masing bler kt semenanjung..bler ada masalah kol ke msj aku..aku pnye fon xda masalah tol bls o angkat telefon ok?

0 comments: