Friday, November 19, 2010

Abs Dh SeM aku..

Sejarah hari ni..

aku teramat sdey sbb aku nk kne tggl ngan kwn2 aku,,yg ada cume fira,adoyai..ape aku nk wt kt dlm bilik,nk besembang rumet dh blek,xleh dh sakat dia..hahaha..

erm,pagi2 aku bgn tgk rumet aku dh siap, ya ampun awl sngguh.aku sdey xtkira r..aku bgn ngan mls,tgk dia dok snyum2,,msti gmbira dia nk blek..aku lak esk..erm~

kol 10 lbey aku g mndi smntara rumet aku dh xda kt blik,,aku pn on9 je fb..dh xtaw nk wt pe..dia blek dr bilik jp,aku pn siap2 nk antar dia..ceh cm aku lak nk blek,.,hahah..dh kol 11llbey aku pn trun,antr dowg,ceh ada r adegan plok,,besa r aki sdey dln=m aty,xleh kuar kot mata,,ahahah,..

selamat tggl kwn2,aku taw korg ngah dok di awangan,,ahhaha,,bye2..

pastu sbb esk nk blek,n dh abs sem 3,aku nk cter pngalaman bharga aku sbgai student dkhp mse sem 3 ni..mmg srnk sgt jd student sem 3,mcm2 pngalaman aku dpt,,manis pahit srnok sgt2,,tp yg tyme pahit 2 aku syes aku mmg xsuka gler2..sbb bnda 2 akan mmutuskan silaturahim

first srnok gler sbb aku leh mrasa jd doc haiwan,bedah bntang,wlaupun binatang haram,tp srnk,,bnda haram 2 akau xpgang la..nnty2 aku try k..blom mse nye lagi..cewah ayt skema gler nk mati..pastu kteowg bkenalan ngan doc pling cmey dlm dkhp,,dr cheng kai soon..mmg syes cmey,,dia ajar pn smapi kteowg pndai..tQ doc..

second, aku wt pmbntangan fisio,peh vdeo bpk gler gempak,ahaha,,ntah pape je aku tgk..smpai mnari2 dlm bilik..hahhaa..mcm2 blaku..pastu aku dpt blaja cmne nk pkai komputer,buat web,peh mcm nk nges bler siap..hahah,pdhl aku buat pn cincai2 je,,hahha..tp best r

korg nk taw ape pngalamn pling bharga aku,jeng2,,ni tjadi kt fudcot..gler malu,,tp aku rse jd pnagajaran tok aku,jgn tlampau aktif sgt,,ada je bnda nk blaku..hahah...xpe pape pn kjadian tu aku smpan smpai akhir hayat aku..ahhaa..wt bekalan ank cucu nnty..

2jela aku nk cter,haha,,aku bngga jd dkhp student kt sem ni


p/s: pada kwn2 ngan rumet,jgn renggang =kan phubungan kte,walau pe pn tjadi,ingt PINKEMo ttp slamanye,,jgn gdo2,jgn btumbok..hahha..pape msj la aku,,Hp aku sntiasa tbkk,xpnh off cuma silent jer..ok jge diri,jgn nakal2..nnty kte jmpe lagi yea

0 comments: