Monday, August 1, 2011

IkaN Oh IkaN

sejarah hari ni..

lagi 19hari nk blek..tp dlm kiraan aku 5hari je lagi nk blek umah..yahooo..xlmbt dh nk blek..tp sblom blek mcm2 cobaan aku kne tmpuh..dgn examnya lain and blablabla..wt pgetahuan korang..ni kli pertama aku blek slepas dua thun aku bpuasa dan beraya kt sni..haha..n kli korg nk taw slama 8bulan aku xblek ni,cuma 2kli je aku mkn..2 pn sbb kt tmpat praktikal..

ada kwn aku post bdk dearie-ana.blogspot.com..dia kata dia ksian tgk aku sbb lme xmkn ikan dan dia kata mcm srawak ni xda jual ikan..oiii cik kak oii..bkn srawak xda jual ikan la,tp aku xmkn ikan yg aku sndiri xtgk mcmmne dia siang ko taw x?..haha..tp klu kt restoran aku mkn..hahaha..weh aku tntut ikan asam pedas ko 2 ea..

gler aku mmg tringin sgt2 nk mkn ikan gilo2 ni..peh klu blek pose ni xlngsung sntuh ayam..jemu dh..nk mkn ikan je tiap2 ari..xpe xlme dh nk blek..yahoo..xkira r msak ape pn..jnji ikan jgak..

k la sje nk cter ngan nk bls blog bdk ana tu..haha..SELAMAT BERPUASA


0 comments: