Saturday, October 9, 2010

09/10/2010

sejarah hari ni..


aku arini exam statistik..aku xtdo smlm sbb dok stdy smpai pkol 3..pstu mk tdo xbley last2 dh pkol 7 jam aku pn bbnyi..aku g jwb exam ngan mata yg sgt mls..adoyai..

pstu aku dh abs exam g la foodcot sbb lapo sgt..aku pn plih r tmpt dduk tok mkn..aku xtaw ape slh aku ngan kerusi 2,ttbe mse aku ckp ngan teha,kepala kerusi 2 jtoh..bpk gler malu..mmg malu yg amat sgt r..aku bkn jnis malu sgt ngan pmpuan tp dsbbkan laki ada tyme 2..aku xtaw nk kte mcmne..aku cver je..aku mls nk tnjuk sgt aku jtoh..tp syes aku mmg malu teramat sgt..nk msok klsa pn aku rse xnk..geng2 aku gelak,tp aku xkesh pn..cme spnjg klas 2 aku rse down gler..ye r malu dihati spe yg taw..aku nk nges,tp air mata aku ssh nk jtoh klu bkn pada tmpt dia..

pstu tyme2 blaja 2 mmg aku rse cm mls sgt sbb malu 2 msih ada dlm jiwa aku..hnya aku sorg je taw mcmne prsaan aku mse 2..ttbe ada sorg geng aku dlm klas ni dok myakat aku..aku ni dh la malu sgt2..tp xpe r..aku mmg sorg yg ckp lepas..ske2 aty aku je aku nk ckp..pastu kwn aku ni kcik aty ngan aku..xpe r mmg slh aku pn..ckp biadap ngan org..tp aku xnk aku malu kali kedua,.aku da prsaan malu wlaupun korg nmpk aku slmber badak je ckp,bler wt ape2,tp aku mnusia bese,taw ape 2 pkataan malu..

mgkin geng2 aku ingt aku sorg yg sgt ceria,xda pape yg blaku dlm idop aku..tp dlm ni tuhan je taw..dr awal sem ni mula,smpi ke hari ni,aku wt aku gmbira,wlaupun mcm2 blaku kt aku,xpe r,btol kte rumet aku,Allah xkn bg ujian klu umat dia xmmpu..aku taw aku mmpu trima ujian 2..

aku kdg2 tpikir,aku sygkan kwn2 aku mcm adek aku,smpai aku xsnggop tgk dorg skit aty ngan aku,aku snggop mgalah demi dorg,biar r ape yg blaku tp aku tetap nk kwn2 aku ada ngan aku,,tp ntah la..??????..tp aku xtaw nk ckp cmne..klu aku brubah jd pndiam,2 bkn life aku..aku ske ckp wlaupun topik 2 kdg2 mls org nk lyn n buat org pkir aku ni ckp bnda yg x berpekdah..

k la mls aku nk cter pnjg2,ini khidupan aku,mslh aku adalah idop aku..ktwe smpai xingt 2 khidupan aku,sound org bler aku xske adalah khidupan aku..

sekian..

0 comments: