Wednesday, September 1, 2010

KAmi BerSaTU KeMbaLi

Sejarah hari ni..

aku sbnrnya nk cter hal smlm..mmg lawak gler r..kteowg mmg rncg nk kuar smbb ada yg tringin nk mkn kt slara kg..pkol 7.15 kteowg gerak r..tggu si teha xsiap lg..muka pkcik 2 dh tnsion gler..hahaha..

teha pn smpai kteowg gerak,,aku ngan ayu dok dpn..yela dok blkg mne nk muat..kol 7lbey gak r bru smpai kt slara kg..aku mkn nasi goreng hokkien..pastu abs mkn sume kteowg g farley..aku ngan sakit protnya sbb sblom g td,aku ngan rumet aku mkn dlu..aku mkn kepek ngan air gas..mmg rse cm nk mltop r prot...

dh siap sume mmbeli belah,kteowg pn tggu van..skali van smpai,,kteowg naik r..tp teha,nurul,erin,fira ngan rumet aku xnek2 lg..tp sbb pnoh dorg xnk naik..kali van jln,,dh r tiket tok letak kada 2 pd teha..smbil van 2 jln aku dok pkir cmne nk wt..dh smpai aku slow talk ngan pk guard..nseb bek dorg baik2 blaka..haha..kteowg kne tahan kt dpn pntu pagar..sdey yg teramat sgt,,rse cm bngla pn ada..tp dgn malunya aku pn bsembang ngan guard..dia kte npe xbgtaw dia..aku pn taw dia ngah pning..skali dk2 laki dtg tnye npe..tp aku cter sparuh pastu kteowg mntx tlg klu dorg nek teksi,,dia kte ok je,,skali dgr cter dorg nek van,2 yg xjd..hehe

tp mmg best r smlm..lwk yg teramat sgt..hahaha

k bye salam

0 comments: