Thursday, August 19, 2010

Aku CinTa PadaMu!!!

sejarah hari ni..

aku baru pas exam komputer dan fisiologi..walaupun nmpk cm snang tp sbnarnya agak mcabar..insyaallah aku akan buat yg tbaik tok paper yg lain..sbnrnya tggal lg 1 paper je lg..xtaw cmne..aku baru smpai and dah lme aku nk bce blog rumet aku..aku pn bce r

mmg sdey gler,xsngka cter 2 mmg kne kt aku,lg2 part dia kte ayah tggl kte tnpa sbarang pelukan tp sbnrnya atynya..2 la yg balku kt aku mse ayah aku antar aku kt upm ni..ayah aku tepuk belakang aku je,pastu tnggal aku sorg2..aku mmg sdey,aku blek tnye ngan abah aku,abah tnggal kan akak,abah aku jwb,klu abah lme2 kt stu taw dh akak akan nges,bek abah tggl je..tp 2 la pguat semangat aku sbnrnya..btol r kte blog fara,ayah adalah penguat semangat bagi seorg puteri kecil..

SdeY !!!

pastu ari ni ada sorg mmber aku mmg dia tggu sgt sorg dk ni,tp xpnh muncul2..ttbe arini dia msj aku kte dk 2 tepon dia..aku rse dia r org gmbira dlm dnia ni..hahaha..aku doa r klu 2 jdoh kwn aku,biar r dorg bsama,aku pn tgk gmbira je dia 2..cewah2..sbnrnya ni kwn aku kt smnanjung,xda kne mgena ngan mreka2 disini

tp buat kwn2 aku kt sni,smoga bbahgia ngan Couple masing2..dan buat kwn2 yang on the way nk couple pn,slamat bbahgia, dan buat rumet aku..selamat bbahgia ngan kR ko 2 ha k..hahaha


k la smpai sini jela cter aku..bye.. salam


aku blom bpunya tp aty dh dimiliki..hahaha

aku syang mak dan abah..

0 comments: