Friday, July 23, 2010

TyMe MengEnAkaN MEreKa

Sejarah hari nie..

Hari ni aku g klas cm bese..tp arini aku lewat ckit..ptot klas mula kol 8pg tp dia anjakkan pukul 8.30..leh la aku bgn lmbt ckit..ni dsbbkan smlm aku tlong dorg mgecat kt blik tb..tlong r ckit2..pastu aku xlarat aku naik r blik..

pastu arini aku wt amali darah..dgn brninye aku myuruh emma mcucuk tgn aku..xr skit..mula2 kebas je..and wt ptme kali aku group ngan emma..best lak group ngan dia..

pastu aku blik la..sbb pnt aku ttdo..ingt nk g tgk dorg present tok praktikal..tp sbb xlarat sgt..aku pn mls r..aku tdo je dk jr dtg..mntk sign..sbb aku ni mls nk suh wt asgnment..aku pn bg r dorg suh wt sifir..yg aku bg mula2 sifir siput sedut..aku gelak dh ngan fara tgk ada bdk nme ciweek 2..sedut bria..klakar....sbnrnya ciweek 2 aku dh bg asgnment,tp aku xlyn,haha,,ye r ssh gler aku pnye asgnment bg..nk taw x asgnment dia ape

1-ape mknn yg xleh dmkn rumet sy..
2-nme saintifik bntang pape r..

tp syrat yg pertame msti r rumet aku xda bler tnye..klu aku ada xleh sign..gler bpk ssh..bler mse lak nk tgk rumet aku xngan aku,dh r 1 kos..hahaha..sje nk knekan dorg..haha

pas dk 2 blek aku pn rehat r..skli ttbe ada sorg dk ni dtg..dia dpt cr yg ke 2 je..nme saintifik gorilla..bgos dk ni,,dia xda intenet,tp berusaha gler cr..smpai dia kte dia g library cr nme 2..siap explain kt aku lg..bgos2..tp sbb dia xdpt yg ptme,so dgn baiknya aku mdenda dia..haha..aku suh dia wt sfir kura2..haha..kne dh lg sorg..pastu aku sign..

lps 2,aku tdo la blek sbb rumet aku g HEP sign tok MUET..dia blik je,aku dh xleh tdo..so ttbe ada 3 org aweks dtg blik kteowg..aku dh mls nk suh bsifir sbb mmikirkan statistik pn xsiap,,haha**ape kne mgene**..pastu aku suh dorg mnari..aku suh mnari smbil wt mke cmey..ikot je dorg..sporting r..best doe..haha.

xpe sbrnya aku wt cm 2 aku nk rapat ngan dorg..xbest r nnty jmpe tgh jln sume wt xtaw je..yg pasl asgnment 2 aku bg kos aku nk dia knl spe dk blok dorg even bkn ajk skli pn..lg 1 sbb tkot nnty dorg antr mknn ada lak rumet aku xmkn,,kn mbazir je

pastu yg soklan no 2..aku bg sbb aku nk dorg blaja cmne nk cr mklumat..btol kte org..

'tuntut ilmu biarla smpai ke liang lahad'..2 lg bgos kn..

k la smpai sni jela cter aku..

pada sspe rse aku ni kjam wt kt adk2 jr ni..aku sori r..aku xda niat pn..aku pn bknnya kejam sgt..aku taw la aku pn ada adk..xkn aku wt smpai trok2..

pd adk2 blok even xbce pn entry ni..akak mntak maaf sgt2,coz wt asgnment ntah pape je..

akhir skli slmt mjalani mggu kolegrasi..buat yg tbaik tok BLOK J


IKHLAS DR AKAK ARAS 3
SITI NORAIN ABDUL RAHIM

0 comments: