Wednesday, June 30, 2010

TeMpE Ooo TeMpe !!!

Sejarah hari nie..

Bgn pagi je aku bkk peti sjuk tgk tgk ada tempe..aku ckp ngan mak aku..

"Mak buatkn akak tempe ngan ikan bilis..tp nk cili hjau bleh x?"..

mak aku bls


"Ok,xnk cili merah ea,,sbb mak dh blander"

aku bls

"xnk la mak"


aku sbnrnya lme dh nk mkn tempe smbal hijau yg mak aku wt,tp aku mls nk tmbuk cili..so arini sbb aku rjin,aku pn mnumbok tp 2 pn dtlg oleh adk aku..,,ye r lme siot xmkn air tgn mak,asyk dok mkn air tgn mkcik fudcot je..ish2
dh tmbok cili sume biar kn dlm btu lesung..pastu ni la hsilnya




ni hnye la gmbr smata2..bkn btol pn


ni tempe yg slalu aku mmpikn stiap kli mkn..tp smbal hijau lg sdp


Pastu ari ni,aku la yg pling byk mkn..xyah kuah2 cuma sayur sayi masak air je..sdp gler,xtkata..
klau aku blik sne msti aku rndu nk mkn sume ni..adoyai..slrppppppp..


k la smpai sini jela cter aku.. bye salam

0 comments: