Saturday, March 27, 2010

Air MatA DapAt DiHaPuskan Di JePak~

Sejarah hari ini..

Semalam ngan ari ni aku xda kt Upm..aku g Jepak wt asgnment..aku g jepak umah kluarga angkt aku pn sbb Abg angkat aku je yg leh dharapkan tok tolong aku n the geng tok t asgnment EPT..pasal akaun..ari jumaat aku kne tnjuk soft copy kt Dr.adrian pasal perancangan kwangan kteowg..tp mse 2 satu pn aku xbuat lagi..

Aku tepon ayah aku bgtawcaku xleh wt..aku ngis bler dgr suara ayah aku..aduhai gedik tol ain ni..aku xleh r..klu ada masalah msti aku cter ngan ayah aku..2 aku leh ngis..mak aku ckp,npe ngis..pastu aku ckp r tnsion xdapat buat lngsg..mmg xtaw r nk ckp cmne..ayah aku bgtaw tepon abg Mokhtar n aku pkir byk kali r..aku xnk ssh kn dia

Tp aku decide..aku kne tekadkn aty tok tlefon abg angkat aku gak..aku tepon pastu aku ckp mntax tolong sgt2 ajarkan akaun..skali dia kte bleh..pukul 7 mlm dia amik kteowg..aku rse sparuh bdn aku dh terbgi..aku rse lega r ckit

Aku pn blik..tp sblum 2 aku g jmpe PA..tp PA aku En anis,dia dh nk pndah,,so aku jmpe PA smentara,iaitu Dr. Wong..Dia yang copkan..Bye En Anis PA kesayangan ku..Aku pn blik..tp g Ksr dlu..aku g amik borang kluar msuk

Balik aku tdo kjp..pastu aku bgn,tgk msj dia kate 6.30 dia nk amik..aku pnye gbra cpt2 siapkan..
pastu aku nek r kte g umah dia..Yg ikot c rongak ngan rumet aku je..Asiah xikot sbb dia xsiap lg stage dia..aku pn smapi dkt kol 7 gak r..smpai2 je abg Mokhtar nk ajar..dia ajr r sume..dh siap aku pn tdo..kcian kt dia..mate dh merah..

arini aku bkk mate aku kt umah akak angkat aku..aku bgn pling awl..yg lmbt c rfongak 2..pdn mke dia aku xkjut..haha..kcian gak kt dia,xtdo smlman..aku bgn je mndi pastu mkn..apstu smbung wt akaun smpai kol 6 lbey..kteowg asyk dok tnye je npe xleh dpt ni,xleh dpt 2..ahahah..biar r aku nk blaja..skali nk wt knci kira2..dia ajar wt format..pastu kteowg buat,,skali xseimbang..mse wt ni bdebar jntg..si ayu dh mgigil tgn..aku lg r takot..tp xseimbang gak..aku pnggil abg Mokhtar..Dia cek kn..skali dia cek2 seimbang,,sronok la aku..pstu kteowg wt tahun ke 2..xseimbang gak..dia cek..pastu dia tnye aku cmne nk dpt baki 3500..aku ckp r xtaw..pastu dia kre blik..tgk2 aku salah key in..dia wt je msuk data,dpt..dia mjerit aku trkjut..

pergh aku xtaw nk kate cmne..syukur sgt2..aku tabik r abg angkat aku..dlm komputer dia leh cr ksalahan kteowg..klu aku lme dh serender..haha..tp ape pn.aku syukur sgt2 dh siap ngan smpurnanya..

TERIMA KASIH ABG MOKHTAR

SEKIAN,SALAM

KG JEPAK DALAM INGATAN

0 comments: